Monday, March 28, 2011

Allah the Best Companion Ever.

Bila dah menghampiri akhir semester inilah mula datangnya rasa tak mau balik uni semester depan lagi dah. Sebab penatnya membahagi diri. Ha.....rasa nak shut down sebentar malangnya tiada masa, bila insan lain berehat aku perlu berjaga, bila mereka berjaga, juga aku perlu berjaga. Sungguh aku lelah. Bicara itu memang mudah lagi indah, tapi buat mereka yang merasa, pahitnya bukan lazat untuk ditelan. Berhentilah sebentar dari berbicara dan dengarilah aku. Kerana aku juga perlu untuk meluah bukan sekadar menelan. Allah. The best companion ever.

2 comments:

Anak MalaysiaLAH said...

bicaralah padaku, sungguh aku sudi mendengarnya.. bukankah kita sahabat.
u can cry on ma shoulder..heeee

PromoterYang Cool. said...

asifah sesungguhnya ana baru sedar komen anti~alhamdulillah ukht~jazakillah hanya Allah lah membalasnya~